- Proč jste se rozhodli navázat spolupráci s florbalovým klubem Sokol Pardubice?
Florbal vnímáme jako jeden z nejvíce se rozvíjejících nových sportovních disciplín. Když trochu přivřeme oči a pomineme náskok severských týmů, tak můžeme říct, že český florbal patří ke světové špičce. Florbal je pro svoji ralativní ekonomickou dostupnost přístupný široké veřejnosti a z toho pramení i velice silná členská základna. Tyto velice silné argumenty nás přesvědčili v tom, že jsme akceptovali nabídku týmu Sokol Pardubice. Navíc jsme tím podpořili klub, který je součástí regionu, ve kterém podnikáme.
- Je to vaše první spolupráce a "obchodní kontakt" s florbalem?
Paramo díky svému výrobnímu sortimentu směřuje své reklamní aktivity spíše do jiných sportovních disciplín, a to zejména do motosportu, takže Sokol Pardubice je naše první zkušenost s florbalem, alespoň co se sponzoringu týče. Jsme rádi, že v pardubickém klubu působí i hráči české reprezentace, což dále zvyšuje hodnotu této spolupráce.
- Spolupráce byla zahájena při televizním utkání, jak se z vašeho pohledu zápas a start spolupráce vydařily?
Netroufnu si hodnotit sportovní stránku, od toho jsou povolanější. Škoda, že se domácímu týmu nepodařilo vyhrát, ale věřím, že příště to bude lepší. Z pohledu sponzora musíme hodnotit zápas kladně. Byla vynikající návštěvnost, skvělá atmosféra, takže musím vzdát hold organizátorům. Kdo měl možnost sledovat přímý přenos na ČT Sport, tak jistě nemohl přehlédnout značku MOGUL, kterou Paramo nejvíce podporuje. Každým rokem hledáme kromě tradičních aktivit i nové tak, abychom oslovovali další potenciální zákazníky a z tohoto pohledu spolupráce s florbalem začala excelentně