Jste zde: paramo.cz > CS/  Média/  Tiskové zprávy/  Mogul v roli ochránce motorů
Velikost textu:  A AA
Mogul v roli ochránce motorů

03-06-2013  

Počátkem června startuje nová kampaň na oleje MOGUL společnosti Paramo. Hlavním hlasem značky v roli ochránce motorů je Alexej Pyško, známý dabér Bruce Willise.

Pardubice, 3. 6. 2013 - I když se společnost nenachází právě v nejlepší ekonomické kondici, podařilo se jí díky pečlivému výběru aktivit vytvořit s nejnižším rozpočtem posledních let zajímavý marketingový mix, aby udržela českou značku v podvědomí veřejnosti. „Agentura Wellen připravila pro značku MOGUL zcela nový komunikační koncept. Pohled na svět z lepší stránky, nadhled a úsměv přináší vtipné situace nejen z běžného silničního provozu pod novým sloganem „MOGUL. DOBŘE HUSTÝ". Komunikace tak obsahuje jak hlášku s vysokým potenciálem, tak i základní produktový atribut značky – ideální viskozitu produktu," vysvětluje Luboš Krejčík, segmentový manažer Parama, a dodává: „Tuto hlavní kampaň doplňují i aktivity, na které jsme byli zvyklí v minulosti. Snažíme se tím získat nové zákazníky a udržet stávající."

MOGUL jde blíže k zákazníkovi a bere na sebe roli ochránce motorů, kterému propůjčil hlas Alexej Pyško, známý dabér Bruce Willise. „Vybrané nástroje jsou určeny primárně pro mladší cílovou skupinu spotřebitelů. Kampaň zahrnuje sadu tiskových vizuálů. Během léta se MOGUL objeví také na tuningových a moto srazech, na roadshow u vybraných čerpacích stanic i na dalších akcích, na které bude upozorňovat nový facebookový profil a microsite dobrehusty.cz," upřesňuje Luboš Krejčík a přidává další zajímavost. „V první fázi kampaně budou moci fanoušci sami pojmenovat nového maskota značky – olejového ochránce motorů a vyhrát palivo. Tuto fázi kampaně, jako i další, podpoří rovněž aktivity v regionálních rozhlasových stanicích na internetu i v tištěných médiích."

Na vizuálních motivech kreativní kampaně spolupracovala s týmem Wellen produkce 2PM a fotograf Pavel Aschermann.„Realizace záměru probíhala v exteriérech a zachycuje několik hustých situací při řízení motocyklů i automobilů. Pracovalo se také se zvířaty, a to husou a stádem ovcí. Vizuální stránku podporuje i sada situačních videí," podotýká segmentový manažer Parama.

Kromě této kampaně připravené agenturou pokračuje oddělení marketingu samostatně i v dalších aktivitách. Značka MOGUL nechyběla v květnu na jedné z nejprestižnější motorkářské události v ČR – 300 zatáček Gustava Havla, přičemž logo oleje českého výrobce bylo dobře vidět v televizi. Jak říká Luboš Krejčík, odbor marketingu Parama má předjednáno, že Team Montáže Brož, který používá olej MOGUL MOTO 4T 10W-50 a slaví úspěchy v závodech ve světě, zapůjčí Paramu k prezentacím motorku světové třídy. Není vyloučeno ani její vystavení přímo v prostorách společnosti.

„Značka byla prezentována též na Rally Český Krumlov, kde posádka v barvách MOGULu Kresta – Gross skončila se Škodou-Fabia S2000 na druhém místě. Značku českého motorového oleje čeká koncem června v Sosnové Mistrovství světa MOGUL SUPERMOTO a následovat budou další akce," uzavírá Luboš Krejčík.


PARAMO, a.s., je producentem asfaltářských výrobků a mazacích a procesních olejů, včetně výrobků navazujících a pomocných. Historie společnosti sahá do roku 1889. V současnosti je Paramo součástí Unipetrolu, přední české skupiny podnikající v oblasti zpracování ropy a petrochemické výroby, a patří i do rodiny nadnárodního uskupení PKN Orlen. Paramo je stoprocentním vlastníkem společnosti s ručením omezeným Mogul Slovakia, která se zabývá nákupem a prodejem olejů a maziv. Společnost zaměstnává 497 lidí.

Kontakt:
Jana Iovlevová
PARAMO, a. s.
Mobil: 736 507 439
E-mail: iovlevova@paramo.cz​

« zpět

 
 
 

Značky Skupiny UNIPETROL